avatar Witajcie. Ten blog rowerowy prowadzi voit z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 32385.70 kilometrów w tym 1190.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

- Aktualny 2024 -

Poprzednie sezony

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl
2012 button stats bikestats.pl
2011 button stats bikestats.pl

zaliczgmine.pl

...tam już byłem na rowerze

Liczba zaliczonych gmin

w 2013r - 59

w 2012r - 77

do 2012 - 12

Wykres roczny blog rowerowy voit.bikestats.pl

Maj, 2017

• Sprzęt Author Reflex

Niedzielne Ostrowy

Niedziela, 21 maja 2017 · dodano: 21.05.2017 | Komentarze 0

Pojechałem przed godz 11, na początku dość pochmurno i chłodno, ale z każdym kilometrem ładniej. Tylko mocny wiatr w pyszczysko do Ostrów dawał w kość.
Klimat nad zalewem zniwelował wszystkie przeciw...

Czasem warto się przejechać samotnie, przewietrzyć łepetynę posłuchać muzyczki albo lepiej ptaków i odgłosów lasu.

Trasa

Spotkanie na szczycie...Lipówek

Piątek, 19 maja 2017 · dodano: 20.05.2017 | Komentarze 0

Arek zaproponował przejażdżkę z punktem kulminacyjnym Lipówki. Na godz 17 się nie wyrobiłem, ale chciało mi się jechać. Kiedy upewniłem się że posiedzą dłużej, ruszyłem.Przez Kiedrzyńską, Rejtana i starą drogą olsztyńską jak najszybciej. Na Lipówkach jak zawsze pięknie.

Po posiadówce jeszcze chwila w Leśnym i do domku. Wracając zahaczyłem o Promenadę gdzie spędziłem wieczór w miłym damskim towarzystwie, ale o tym sza...  ;-)

• Sprzęt KTM Ultra 1964

Przez trzy górki

Czwartek, 18 maja 2017 · dodano: 19.05.2017 | Komentarze 0

Udało się trochę pokręcić. Najpierw wzdłuż Warty do Hektarowej i czerwonym do Kusiąt. Tu odbijam na zielony i podjazd na Sowią. Przez Olsztyn do Biskupic, Choroń do Poraja. W Poraju tylko wizyta w sklepie i powrót niebieskim przez las.
Trzy fajne podjazdy ;-)

Niedziela, 14 maja 2017 · dodano: 14.05.2017 | Komentarze 0

Maciek po ciężkim dniu poprzednim, chyba niechcący napisał sms czy jedziemy. Liczył zapewne na szybkie nie. Ja patrząc od rana w niebo wręcz przebierałem nogami do jazdy i tu Macieja zaskoczyłem. Pojechaliśmy wzdłuż Warty i przez Hektarową do Kusiąt. Nadmienię tylko że je przecież zdecydowanie mistrzem podjazdów nie jestem a biedny Maciek został kilka długości na wspinaczce i rzucał pod nosem jakieś przekleństwa. Dotarliśmy jednak do Olsztyna i skierowaliśmy się na Lipówki. Było pięknie, a zrobiło się jeszcze sympatyczniej bo dotarł do nas Michaill wędrujący pieszo po okolicy.

Wpadliśmy jeszcze na rosołek do restauracji "Pod Zamkiem" i ruszyliśmy do domu. Na powrocie dołączył do nas Roland, który akurat na rynku w Olsztynie "kręcił pauzę".

Ognisko CFR

Piątek, 12 maja 2017 · dodano: 14.05.2017 | Komentarze 1

Ostatecznie pogonić zimę bo dała nam nieźle w kość. Spaliliśmy lafiryndę na stosie, nie szczędząc epitetów i "czułych" okrzyków. Samo ognisko bardzo fajne, klimat w Towarnych jest nie do podrobienia, a i ekipa taka że "konie kraść"
Dzięki :-)

Zdjęcie "pożyczone" od Roberta STi

Niedziela, 7 maja 2017 · dodano: 07.05.2017 | Komentarze 1

Nie wyrobiłem się na zbiórkę i pojechałem z muzyczką w uszach sam do Olsztyna. W barze pod zamkiem spotkałem wesołą gromadkę forumowiczów. Posiedzieliśmy nieco i powrót z zahaczeniem o Leśny przez Skrajnicę.

Piątek, 5 maja 2017 · dodano: 06.05.2017 | Komentarze 0

Popołudniowy wypad z Agą do Olsztyna. Wizyta w Leśnym gdzie m.in. spotkanie z Adasiem Kulistym i Robertem STi. Powrót z zahaczeniem o Caramelito gdzie siedzieli Zbychui Ewcia. Fajna lekka przejażdzka. Dzieki Aga.

• Sprzęt KTM Ultra 1964

Popołudniowo - zjechałem z asfaltu

Środa, 3 maja 2017 · dodano: 03.05.2017 | Komentarze 0

Bardzo mi ostatnio brakowało jazdy poza asfaltowymi drogami. Pogoda narzucała takie opcje, bo albo po deszczu albo po ataku zimy lasy nieprzejezdne. Dzisiaj było troszkę inaczej. Po wizycie na cm. Kule pojechałem wzdłuż Warty do Hektarowej. Ścieżka wzdłuż rzeki była całkiem sucha poza kilkoma odcinkami, ale bez przesady, tragedii nie było. Podjazd Hektarową i na czerwony do Kusiąt, tu już całkowicie sucho. W Kusiętach odbiłem na Turów i tamtędy dojechałem do Olsztyna. Bez zatrzymywania minąłem Leśny i dotarłem do  pożarówki. Za naszym miejscem ogniskowym, przy wjeździe na niebieski spotkałem Artura (ArusB). Wróciliśmy razem wizytując miejscówkę obok leśniczówki Kręciwilk. Obok tamy na Warcie, okolice Huty, przez wał nad Wartą dotarliśmy do Galerii Jurajskiej, gdzie się rozstajemy i wracam przez Nadrzeczną, JP II, AK do domku. Wreszcie trochę pojeździłem po lesie choć serce bolało kiedy widziałem szkody wyrządzone przez nagły atak zimy w kwietniu. Straty w drzewostanie są naprawdę ogromne :-(