avatar Witajcie. Ten blog rowerowy prowadzi voit z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 32385.70 kilometrów w tym 1190.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

- Aktualny 2024 -

Poprzednie sezony

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl
2012 button stats bikestats.pl
2011 button stats bikestats.pl

zaliczgmine.pl

...tam już byłem na rowerze

Liczba zaliczonych gmin

w 2013r - 59

w 2012r - 77

do 2012 - 12

Wykres roczny blog rowerowy voit.bikestats.pl

Lipiec, 2013

Olsztyn

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Po wczorajszej Orbicie wypadało się troszkę ruszyć. Dałem info kumplowi który jeździ okazjonalnie, co by mnie nie zamęczył, i pojechalismy sobie do Leśnego. Powrót pożarówką.
Wcale nie było źle, cztery litery nie dokuczały, jedynie troszkę czułem czworogłowy na podjazdach.
Całkiem miły rozjazd.

• Sprzęt Author Reflex

Orbita. Żar z nieba. Życiówka.

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 18

W anno domini 2013, wzorem lat ubiegłych, Krzara zaproponował wspólne orbitowanie wokół Częstochowy tym razem na dystansie 450km. Oczywiście cała pętla to dystans dla MEGA TWARDZIELI, ale sama impreza jest okazją do poprawiania swoich dystansów życiowych oraz wspólnej jazdy w gronie rowerowych zapaleńców.

Ja, jako tło dla tych herosów, postanowiłem wykręcić dwie setki czym poprawiłbym swoje osiągnięcie życiowe. Planowałem włączyć się do orbity w Zawierciu jednak upalne prognozy (powyżej 36 st C w ciągu dnia) spowodowały że zmieniłem plany, postanowiłem jechać w nocy ze startu wspólnego spod „Energetyka” od godz. 24.00.

zdjęcie z galerii użytkownika "nemoo"

Start miał miejsce dosyć punktualnie , ruszyliśmy całą grupą. Założenie było, żeby w nocy jechać możliwie razem. Trzymałem się cały czas w przodzie z niezłym tempem, jechalo mi się świetnie. Pierwszy postój miał miejsce w Krzepicach gdzie wzbudziliśmy małą sensację, w zajeździe „Pod Różą” , bowiem odbywał się tam wieczór panieński. Byliśmy niewątpliwie atrakcją owego wieczoru.
Po postoju okraszonym huśtaniem przyszłej Panny Młodej oraz fotkami z uczestniczkami tej imprezy ruszamy dalej. Ciekawe czy ktoś został ;-)

Jadę z czołową grupą, ale troszkę mi odchodzą, jednak caly czas mam kontakt wzrokowy. Po jakimś czasie dojeżdżam do Jacka (JotBeee) i jedziemy razem aż do drogi nr 8. Korzystając z postoju czołowej grupy udaje nam się ich spotkać.
Jedziemy poboczem drogi 8, znowu trochę odstaję jednak zostaje ze mną Jacek (Michaill), z który „daje koło” i jakoś udaje się pomykać około 26-28km/h. Ponieważ moje bidony już wyschły zatrzymujemy się na stacji, gdzie chwilka wytchnienia i jazda dalej. Po drodze spotykamy odpoczywającego Dżejbiego i jedziemy już razem.

W Nowym Świecie przed Bełchatowem mamy pit stop na banana, wodę dzięki „wozowi technicznemu” .Dziękujemy przemiłej obsłudze. Nasza szpica jest dosłownie kilka minut przed nami. Po drodze do naszej grupki dołącza się jeszcze jeden biker. Przepraszam ale nie zapamiętałem nr i nicka. Czuje, że słabnę coraz bardziej, do Kamieńska jeszcze parę km, a ja ledwo jadę. Prawie proszę chłopaków by jechali dalej sami, ja i tak w Kamieńsku odbijam.
Spotykam ich w na ryneczku Kamieńsku i tu nasze drogi się rozjeżdżają. Panowie DZIĘKI !!!. Jacek poświęcił sporo czasu holując mnie, a przecież mógł jechać spokojnie z prowadzącą grupą. Tutaj moja średnia oscyluje w okolicy 25 km/h
Z Kamieńska jadę do Radomska, zaczyna robić się upalnie, ciężko się jedzie. Muszę przyznać, że w Radomsku po godz. 8 podjechałem pod PKP, ale pociąg był dopiero 0 10.50. I dobrze. Siły trochę wracają i połykam następne km. Nie będę ściemniał nie jest łatwo, żar leje się z nieba, a rozgrzany już asfalt bucha gorącem. Często zatrzymuję się szukając skrawka cienia.
I wreszcie docieram do Częstochowy, mijam się jeszcze z Sikorem, udającym się na pociąg do Zawiercia, i kończę moją „orbitkę” bardzo zmęczony, ale jeszcze bardziej szczęśliwy. To była fantastyczna sprawa. SUPER

Nowe Gminy

Mapka

89 Częstochowska Masa Kytyczna

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Kurde, spieszyłem sie z pracy omijałem korki, przekraczałem dopuszczalne prędkości żeby zdążyć na Masę, a tu co???. Godzinna obsuwa policji. Skubańcy. Trasa nowa, przez Al. Niepodległości, Jagiellińską, Boh. Monte Cassino. A po Masie Rue de Foche i spotkanie z rowerową Bracią. Dzięki.

Krzychu jeszcze raz NAJLEPSZEGO !!!

----------------------------------------------------------------------

Miastowo i okolice

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Kręcenie się po okolicy, a wieczorem na spotkanie - odprawę przed 450-tką

Kategoria 2). 30km-50km

Kamyk

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Maja wykąpana więc...
Jak na mnie to tempo dość żwawe ;-)

--------------------------------------------

Czwa-Kokawa-Rybna-Czarny Las-Czwa

Kategoria 1). 0km-30km, Szosa

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 20.07.2013 | Komentarze 2

Przed południem pojechaliśmy z Majką w kierunku Jasnej Góry.
Trochę pokręciliśmy się przy klasztorze, aż wylądowaliśmy w parku na mały piknik.

Nastepnie pojechaliśmy na plac Biegańskiego zobaczyć wystawę rowerową.

Po południu jeszcze krótka wycieczka na Promenadę na plac zabaw

---------------------------------------------------------------------------------

• Sprzęt Author Reflex

Ostrowy na Okszą, wieczorową porą.

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 19.07.2013 | Komentarze 0

Czas dla siebie miałem dopiero wieczorem więc dałem info na CFR, że koło 19 jadę do Ostrów i zapraszam do towarzystwa. Na miejsce spotkania przyjechał Piotrek (Faki), Adam (Piksel), po drodze czekal jeszcze Przemo. Dojazd standardowy, przez Czarny Las i Nową Wieś. Odpoczynek nad zalewem skutecznie "uprzyjemniały" nam chmary komarów. Rozpalilismy nawet mix śmieciowy w popielniczce co by dymem je odgonić, ale byly uparte. Powrót już po zmierzchu w świetle lampek. Dzięki chłopaki za miłą przejażdżkę.

Kategoria 2). 30km-50km, Szosa

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 15.07.2013 | Komentarze 0

Z Mają po okolicznych placach zabaw.